jom like :)

Friday, May 13, 2011

exam exam exam !


heyy youall . hey my lovely blog ! sorry dah lame tak update awak ye . maaf sesangat . buzy la sejak duamenjak ni . okay , bagi menebus kesalahan ini , saye bersihkan awak ye , fuhh fuhh ! dah bersih pon blog kesayangan saye ni dari sawang2 yg menyemak disitu . awak kan tahu saye sangat lah sebok sekarang ni . lagipon , saye dah malas nak bkak komputer hari2 lg dah ! sekarang ni kan musim exam ! petengahan tahun dan mengikut format SPM . WHATTT ? SPM ? ouhhh no , i don't like that . exam dah start seminggu mulai 9/5/2011 . tapi untok kelas aku lah .hari isnin mule2 kertas BM . susah gilerr2 lah aku cakap . last minit baru idea datang ! memang dah tak sempat lah . kertas 1 senang siket . kertas 2 agak susah jgak lah . pastu hari selasa kertas BI plak ! same je susah gile ! kertas 1 senang siket tapi kertas 2 , karangan entah hapehape aku merepek kat situ . lepas tu hari rabu kertas math ! aku suke math ! kertas satu boleh tahan lah senang ! tapi kertas 2 dia , ya Robbi , nak pecah kepala otak aku ! and then , hari khamis kertas sejarah ! susah giler barbie lah aku cakap ! kertas 2 dia susah . tak tahan kepala ni ha . kertas 1 pon lebih kurang je ! hari jumaat plak , kertas agama ! kertas 1 aku ade banyak sangat yg tinggal sebab tak tau jawapan . tapi kertas 2 aku tinggalkan 5 soalan je ! hehe , itulah kisah untok minggu ni ! sorry klau lepas ni aku tak hupdate kau lg ! bukan bermakne saye dah lupekan awak okay ? just saye busy lah . i <3 u okay :)





sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3