jom like :)

Friday, May 27, 2011

hari guru ! yeah !!!


hari ni kami , pelajar ENGKU HUSAIN menyambut hari guru ! tahun ni yang paling tak best . okay , itu aku tipu ! tahonn thee best lah . i loikkeeee so munnchyyyy . walaupon kabott , tapi aku tetap suke . perghhhh , terrbaaaaaekkkkkkk ! disebabkan aku ni busybody , so , aku membusykan body aku untok tolong dyeorg ape yang patott . hikhikhik . mule-2 , kami menyambut ketibaan semua guru untok datang ke tapak perhimpunan . nik aziz afiq , ketua PRS(pembimbing rakan sebaya) bagi kteorang daun rampai(betol ke aku eja? ouuhh whatever) sorang sikit untok dilempar-lemparkan ke arah cikgu . i like this part okay sebab awal-2 lagi kan . haha . pastu kteorang pon ade perhimpunan pagi macam biasa . tapi sekejap jelah perhimpunannye . nazrin yang mule-2 bagi ucapan , lepas nazren cikgu hafidzah(tak tau ejaan) lepas cikgu hafidzah baru pengetua kalau tak silap =='  . pelajar-2 semua rehat pukul 9.10 pagi , tapi kami , pembantu tadbir sekolah tak rehat pongg . sad betollah . kami kne tolong susun kerusi dari pentas ke tempat pelajar sebab pentas digunekan nak buat persembahan bagai . persembahan dia memang satu malaysia lah .(pasal persembahan kite cite lepas ni) . lepas dah susun-2 kerusi kteorang diarahkan untok MENGHALAU pelajar-2 ke tapak perhimpunan even time tu hujan tau . hari guru tetap berjalan lancar . selepas itu barulah kami rehat tau ! dah rehat nak dudok kat bawah tapi penoh and basah sebab hujan , terpakselah au dudok kat pondok sebelah pentas . aww cakkk . suke suke ^_^  . cakap je tak suke tapi sebenarnye suke sebab ade incik capital 'A' disitu .. persembahan yang dipersembahkan memang best , syiiokkkk habesss . satu malaysia babe . cina , india , melayu , semua ade . mule-2 persembahan orkestra . i loveeeeeee this sooo munchyyyy . err . penat sudaa tulis pasal ni . yang penting hari best sangat-3 tau tau tau ! okay papai . I L O V E Y O U , I N C I K   C A P I T A L   'A' .





sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3