jom like :)

Thursday, May 19, 2011

kenape kenape kenape ?


arghhh . kan aku dah cakap , exam physic mesti aku down punye . soalan dia bagi , bapak senang . dalam mase 10 minit je dah boleh jawab semua soalan . okay itu aku tipu . arghh . aku tak suke exam ! tak suke siket je . besok chemist plak . agak-2 boleh jawab tak ? insyaAllah bole punye :) 
chaiyokk-2 fadz , so , ape lagi ? pergilah bace buku . nak menghadap pestbook je . pergilah bace buku tu ha ? kott-2 masok exam , padan muke kau ! nak tau tak ? cikgu math saye cakap kan , kertas 1 saye dapat 30/40 . bangge doe . tapi kertas 2 tak tau lagi . sebab belom tande pon . hehehe . sejak semalam saye selalu senyum sensorang , kenape ea ? kawan-2 cakap saye ni dah tak betol sebab senyum sensorang . waaa , kenape dengan aku ni ? takkan senyum sensorang pon tak boleh ? haa , saye dah tau sebab ape . ni mesti sebab semalam . semalam kan saye takde paper . pastu saye pergilah kat taman bumi hijau . buatlah ape yang patot disane . memang busylah semalam . tapi best . then , lepas rehat , disebabkan kelas saye dah kne rompak , maka takdelah meja dan kerusi . kami bagitau cikgu nak pergi cari kerusi tetibe dapat idea taknak masok kelas sebab dah penat cari kerusi meja tapi takde pon . sedih betollah :(
then , kebetulan pulak cikgu rohana perlukan tenaga pelajar untok menyetelkan kertas exam khb buda form 3 punye . aku , aisyah dengan syahirah dari pagi smpai balek , bergabong dengan kelas 5s3 je . haha . aku suke doe . kalau boleh , hari-2 aku nak macam tu , sebab kat situ ade . . . . .(dirahsiekan ye ) . hehe , rasenye itu sajelah kottt . wish me luck ya :)



saye senyum lebar je seperti ini , bersame seorang lelaki yang funny :)






sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3