jom like :)

Tuesday, July 12, 2011

ceritera lama !


haloo . heyy koangg ! (macam ade je yang bace) . dah lame gilakk aku tak update . kali nie tulisan warne peach . hehe :DD 
(takde idea sebenarnye )


okayhh , sekarang dah ade cite . woakkk !
1. ceritera minggu lepas .
dari hari selasa sampai hari khamis aku stay sebab ade kerja sains pertanian(spn) . penat gilaa woii . cikgu suroh buat cepat sebab 18/7 MARDI nak datang sekolah laa . korang tau tak MARDI tu ape ? kalau taktau pergi google sendiri . haha :DD
penatt dehh , memang penat gila2 laa . okay , habis cerita sains pertanian . kemudian , aku dapat tahu adek aku dengan kawan dia gadoh dengan adek aku lagi satu . mya & anis feat azwa . aku dah dengar cerite dari mya & anis tapi aku belom dengar cerita dari azwa . based on story , aku rase dua-dua pihak salah . satu , sebab anis kate mulut azwa manyak langsi maa . kedua , sebab anis naik tangan ke muka azwa . takpatot takpatot --' 
then hari sabtu , aku pergi floria putrajaya . kau ado ? non ado kan ? soo , diam2 sudaa . korang layan lah pic kat bawah nie . nanti aku sambung ceritera :)


 
blurr , tapi bunga tu lawaa :)

bunga kuning dan pink bergabung . meletopp ahh <3



smart flowerr tapi blurr pulakk dahh :(








paling suka yang niee :DD











2. ceritera minggu nie .
isnin punya story : err , takde pe yang special kott .
selasa punye story : kteorang kne spotcheck . ketua dan penolong pengawas spotcheck pengawas . kelakar kan ? kerja kayu untok spn belom siap --'


okay lah you all , penat dehh nak menaip nie >.<  hope enjoy kay :)







sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3