jom like :)

Sunday, July 31, 2011

tolong menolong amalan mulia :)


aku tak tolong pape pon .hehe , tajuk je nak kasi gempakzzzzzz . hee ,, like like like .


sebenarnye semalam kawan aku minta tolong dengan aku untok editkan gambar dia . dia takreti nak mengedit2 nie . so , dengan baikhatinye aku pon menolong . lagipon status aku dengan dia married . kami bukan lesbian okay . saje je nak mengisi status . huhu ,, nak tengok tak ape yang jadi dengan gambar dia tu ? elok2 gambar tu lawa , lepas aku edit . hancur teros .












nie gambar sebelum diedit :)


















aku paling suka gambar nie . comel je dohh . like like like <3 <3 <3 inilah wife aku :)






dan ini pulak lepas diedit dan gabung mabungkan . takkesah lah korang pikir taklawa ke hape ke . kesah pulak aku kan ? huahuahua :DD

alahh , tak boleh nak upload lah pulakk . besar sangat kott . atau burok sangat aku eduit kott . haha . who cares :) ape yang penting ialah . dia suke . hehe . asalkan dia suke aku bahagia :)












sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3