jom like :)

Friday, August 5, 2011

mereka !


hee , seperti yang korang tau (tau ke ) aku kan 'peramah' . jadi time matapelajaran B.I , mulut aku nie nak bising je tau . lagi-lagi time cikgu saraya masok . lagilah . time puan anbu mengajar takde pulak aku bising . haha , mulut aku pilih kasih . lagipon cikgu tu sporting . aku suke . tapi sayangnya , tahukah kau didalam hatiku ini . sorry ahh . ternyanyi pulak . tapi sayngnye , cikgu nie just cikgu praktikal kat sekolah :( alahh , cikgu . cikgu stay jelah kat sekolah sini ea ? tapi kan bile cikgu masok kelas saye , cikgu kena banyak bersabar . sabo jelah dengan kelas tu . rase awok nak bako je . kite bako kite bako ~ budak darjah satu pon tau dengar kate ! hishh . childish ! cikgu , bagos tak B.I saye nie ? cikgu berkata , "ini awak kate bagos ? ini dah macam budak 3 tahun punye je . " agaknye itulah kot yang cikgu cakap . yeah ! see you :)







sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3