jom like :)

Sunday, August 7, 2011

nur amirah nabila :)


hye hye hye . korang pekabo ? sehat ? (macam ade orang bace blog aku)sedih apek dah putus dengan kak elia :(  dyeorg sweet gile barbiee .. aku pon jeles tengok dyeorg ! tapi jodoh dah takde , nak buat macam mane . (dah lari dari topik nie)


   kali nie aku nak citer pasal adek kesayangan aku yang sorang nie . name dia nuramirah nabila binti kamaruzaman . 14tahon baru . sekolah di smk ************ . pandai-pandailah korang cari sendiri . ramai kawan-kawan dia cakap muke kteorg same . betol ke ? maybe sebab dia kulit putih dan aku pon kulit putih kott (perasan) .. atupon sebab kami mate sepet kott (perasan lagi) tapi aku suke buli dia sampai dia kne e-disiplin . sorry sayang , i don't mean it . im so sorry :(  kesian dia . jahat gile kan aku buat dia macam tu ? maafkan saye ye sayang . saye just nak gurau-gurau dengan awak . taksangke pulak sampai macam tu . takpe-takpe , lepas nie kite takbuli awak lagi ehh ? i love you so much sayang <3 <3 <3 






sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3