jom like :)

Saturday, August 20, 2011

puase .


sedar tak sedar . dah 21 hari kite puase kan . *21 tu termasoklah hari ni . hadoyaii ~ itu pon mau bagitau lagi ke ?


okay , actually takde benda pon nak cerita sebab bulan puase nie jari aku jadi pemalas . dia takreti nak menekan keyboard ni . dah bersawang dah blog aku nie . 


aku baru jumpe lagu nie , tapi lagu nie dah lame jugak lah . lagu cinta muka buku by najwa latif . serius gile suke kat dia . comel macam barbie . arghh ! rase macam nak simbah asid kat muka dia . comelll gile . tension2 , kalau korang perasan , lagu blog aku nie lagu dia lah . dah lah suare sedap , pandai main gitar pulak tu . dan kami sebaya . huh ! arghh !wawa , kite minat kat awak lah . nak autograf please . nak bergambar please . boleh tak ? alaa , boleh laa . boleh la ye ? okay , i love you wawa <3 <3 <3 :)




sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3