jom like :)

Saturday, December 10, 2011

syukran :)




ya allah , aku bersyukur kerna kau kurniakan kepade ku sahabat2 yang baik .
aku bersyukur kepade mu ya allah .
ku berharap kau lindungilah pesahabatan kami ini daipada perasaan dengki , iri hati , khianat dan sebagainye .
aku hamba mu yang lemah ya allah .
hanya pade mu ku meminta .
kau kabulkan lah permintaan ku ini .
kau jauhkanlah sifat mazmumah dai kami ya allah .
lindungilah persahabatan kami ini ya allah .
berikanlah kami sifat kesetiaan seperti kesetiaan abu bakar as-siddiq terhadap rasullah (saw) .
jika sampai di sini saje persahabatan kami , hilngkan lah rase sedih ini ya allah .
sesungguhnya aku ini insan biase .
aku juga mampu menangis ketika hatiku goyah ya allah .
kau kuatkanlah hatiku ya allah untuk menerima ketentuan mu .
jika sampai di sini saje persahabatan kami , kau berikanlah kami kesabaran seperti kesabaran rasullah (saw) dalam menyebarkan islam .
ya allah , ya rahman , ya rahim .
ya allah , jika aku tiada suatu hari nanti , kau tabahkanlah hati sahabat2 ku , kawan2 ku , serta semua sedare2 ku .
ya allah , jika aku sudah tiada di dunia ini , kau brikanlah mereka kesabaran dan ketenangan .
ya allah , jika aku sudah pergi untuk selamanya , berikanlah mereka peganti diriku yang lebih baik dari ku .
seseorang yang mampu membimbing mereka ke jalan yang kau redhai .
seseorang yang mampu menarik mereka ke jalan yang benar jika mereka sudah tersasar .
ya allah , terakhir dari ku , kau ampunilah segala dosa ibubapaku , sedara2 ku , sahabat2 ku dan juga kawan2 ku .
janganlah kau berikan mereka dugaan yang terlalu berat untuk mereka pikul ya allah .
kasihanilah mereka ya allah .
sesungguhnya kau yang maha pengasih lagi maha penyayang .

amin .. amin .. amin ya rabbal alamin .


yang ikhlas dari sahabat mu , fadzlina

untuk sahabatku dunia akhirat , syaqirah :)

untuk sahabatku dunia akhirat , nabila







sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3