jom like :)

Saturday, February 4, 2012

lyface's shawl





nampak tak banner tu ? aku nak join giveaway dari lyface's shawl . aku taknak menang . tapi kalau menang , aku bersyukur alhamdulillah . aku join bukan sekadar nak menang . aku harap dapat cari kawan dengan join contest ni . aku seorang penggemar shawl , dan aku suke masok contest shawl2 macam ni . dapat mengeratkan silaturrahim :)

dan aku alu-alukan korang pon join contest giveaway by lyface's shawl ni . boleh tekan sini .
harap korang nak join dan saling memeriahkan acara ini :)



sayang ariz sayang ariz . thank bace . like tau :)

cerita benar . kau like ? aku sayang kau . kau benci ? kau boleh berhenti bace blog ni . terima kasih lah sayang <3 <3 <3